
22.06.2022
Startuje 6. edycja programu „Trzeźwo myślę” promującego odpowiedzialną konsumpcję alkoholu
22.06.2022
Startuje 6. edycja programu „Trzeźwo myślę” promującego odpowiedzialną konsumpcję alkoholu
27.09.2021
Podsumowanie wyników programu „Trzeźwo myślę” Carlsberg Polska
02.08.2021
Carlsberg Polska realizuje program społeczno-edukacyjny „Trzeźwo myślę”
11.06.2021
Carlsberg Polska startuje z piątą odsłoną programu „Trzeźwo myślę”
22.09.2020
Podsumowanie programu edukacyjnego „Trzeźwo myślę” Carlsberg Polska
10.08.2020
Przewodnik tatrzański dzieli się wskazówkami w ramach programu „Trzeźwo myślę” marki Carlsberg
23.06.2020
Startuje 4. edycja programu Trzeźwo Myślę, promująca odpowiedzialną konsumpcje alkoholu
20.08.2019
Dobiegła końca kampania „Trzeźwo Myślę”, promująca odpowiedzialną konsumpcję alkoholu
11.06.2018
Carlsberg Polska rusza z 2. edycją kampanii Trzeźwo Myślę
dzisiaj
Ponad 53% Polaków ogląda telewizję każdego dnia, ale coraz trudniej jest jej docierać do odbiorców
wczoraj
„Piję sobie caffe latte i czuję się bosko”: Izabela Trojanowska twarzą kampanii marki Kubota
wczoraj
Sales&More wygrywa przetarg na obsługę mediową firmy Astara: importera marek Nissan, Mitsubishi i Isuzu
wczoraj
Projekt butelki MILA Muszyna z nagrodą Red Dot Award: Product Design 2025
wczoraj
Tworzysz wideo? Przejmij scenę ŚRODA Summer 2025 [PATRONAT]