17.11.2021
Daj z siebie 100% – kreatywny konkurs marki Olej Wielkopolski w mediach społecznościowych
17.11.2021
Daj z siebie 100% – kreatywny konkurs marki Olej Wielkopolski w mediach społecznościowych
18.10.2021
Agencja Mint Media wygrywa przetarg na obsługę marki Wielkopolski
03.07.2020
Kulinarne krzyżówki i chatbot Oleju Wielkopolskiego
23.01.2020
Olej Wielkopolski pasuje do dań i pasuje naturze
14.01.2020
Feeders Agency wygrywa przetarg na kampanię dla Oleju Wielkopolskiego
14.09.2018
Olej Wielkopolski edukuje na temat bocianów w akcji „Zatrzymaj bociana z Wielkopolskim”
dzisiaj
Powrót legendy. Nokia 3210 w nowym wydaniu
dzisiaj
Trudne czasy dla copywriterów. Czy sztuczna inteligencja zbiera żniwo?
dzisiaj
Jakub Kowalik i Kraska awansują na stanowisko creative leads w Cut The Mustard
dzisiaj
Spotify’owa playlista „Seksplorownik”. Element kampanii Durex „Poczuj Dobre Wibracje”
dzisiaj
Tomasz Trzósło i Maciej Antczak obejmują stanowiska dyrektorów w Bluerank i Full Stack Experts