Olej Wielkopolski pasuje do dań i pasuje naturze

Ruszyła kampania 360 Oleju Wielkopolskiego (Princes Food), w której główną rolę gra Damian Kordas, zwycięzca programu Master Chef oraz jego babcia, Fela.
O autorze
0 min czytania 2020-01-23

W ramach kampanii powstały spoty telewizyjne, billboardy sponsorskie, reklama prasowa, seria video do digitalu, kampania w social mediach oraz nowa odsłona strony www Oleju. Za big idea kampanii odpowiada Feeders Agency, a produkcją zajęło się Sputnik Studio, ze wsparciem postprodukcyjnym Locomotive. Reżyserem spotu telewizyjnego jest Mat Witkowski, a operatorem Kacper Zięba. 

Idea kampanii „Pasuje do dań, pasuje naturze” ma komunikować pro-ekologiczne działania marki. Olej Wielkopolski już teraz sprzedawany jest w butelkach rPET wyprodukowanych w 51% z recyklingu. Dodatkowo do produkcji oleju wykorzystywany jest wyłącznie rzepak z polskich, zrównoważonych upraw. Wykorzystanie w spocie, jak i całej komunikacji motywu krzyżówki dodatkowo podbija przekaz „dopasowania” Oleju do dań i natury. 

Agencja Feeders obsługuje Olej Wielkopolski dzięki wygranemu niedawno przetargowi. Obecnie agencja pracuje nad nowa strategią social media dla marki. 

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 97 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj