
14.03.2025
„No Decision Without Us”: CoorDown pokazuje, że osoby niepełnosprawne chcą mieć swój decyzyjny głos
14.03.2025
„No Decision Without Us”: CoorDown pokazuje, że osoby niepełnosprawne chcą mieć swój decyzyjny głos
05.02.2025
„Zdolni bez ALE”: Fundacja Moc Pomocy chce zmieniać postrzeganie osób z niepełnosprawnościami na rynku pracy
16.12.2024
„Chcemy być sobą. Zwyczajni, Niezwyczajni”: Towarzystwo GEST oraz G.F. Darwin ruszyły z kampanią na rzecz osób z niepełnosprawnościami
07.09.2023
Škoda wsparła kolejną edycję akcji Szerpowie Nadziei
11.05.2021
W nowym show TTV gwiazdy opiekują się osobami niepełnosprawnymi – w sieci wybuchły kontrowersje
27.04.2021
Koncern Unilever stworzył dezodorant z myślą o osobach niepełnosprawnych
23.03.2021
Tommy Hilfiger stworzył kolekcję zaprojektowaną specjalnie dla osób z niepełnosprawnościami
09.02.2021
Polska marka Funwear tworzy ubrania dla osób z niepełnosprawnościami
08.02.2021
Wdzięczne za pracę – rusza kampania społeczna „Pracodawca z sercem”
16.11.2020
Czyń dobro – zatrudniaj osoby niepełnosprawne
wczoraj
Ponad 53% Polaków ogląda telewizję każdego dnia, ale coraz trudniej jest jej docierać do odbiorców
2 dni temu
„Piję sobie caffe latte i czuję się bosko”: Izabela Trojanowska twarzą kampanii marki Kubota
2 dni temu
Sales&More wygrywa przetarg na obsługę mediową firmy Astara: importera marek Nissan, Mitsubishi i Isuzu
2 dni temu
Projekt butelki MILA Muszyna z nagrodą Red Dot Award: Product Design 2025
2 dni temu
Tworzysz wideo? Przejmij scenę ŚRODA Summer 2025 [PATRONAT]