
29.07.2025
Poczuj rytm: aplikacja TIM Vibe zamienia muzykę w wibracje dla osób z ubytkiem słuchu
29.07.2025
Poczuj rytm: aplikacja TIM Vibe zamienia muzykę w wibracje dla osób z ubytkiem słuchu
14.03.2025
„No Decision Without Us”: CoorDown pokazuje, że osoby niepełnosprawne chcą mieć swój decyzyjny głos
05.02.2025
„Zdolni bez ALE”: Fundacja Moc Pomocy chce zmieniać postrzeganie osób z niepełnosprawnościami na rynku pracy
16.12.2024
„Chcemy być sobą. Zwyczajni, Niezwyczajni”: Towarzystwo GEST oraz G.F. Darwin ruszyły z kampanią na rzecz osób z niepełnosprawnościami
07.09.2023
Škoda wsparła kolejną edycję akcji Szerpowie Nadziei
11.05.2021
W nowym show TTV gwiazdy opiekują się osobami niepełnosprawnymi – w sieci wybuchły kontrowersje
27.04.2021
Koncern Unilever stworzył dezodorant z myślą o osobach niepełnosprawnych
23.03.2021
Tommy Hilfiger stworzył kolekcję zaprojektowaną specjalnie dla osób z niepełnosprawnościami
09.02.2021
Polska marka Funwear tworzy ubrania dla osób z niepełnosprawnościami
08.02.2021
Wdzięczne za pracę – rusza kampania społeczna „Pracodawca z sercem”
dzisiaj
Ad Trends sierpień 2025: Tarczyński i Kodano Optyk z najbardziej zasięgowymi reklamami
dzisiaj
Kapibary i jamniki bohaterami kampanii AR Plusa Na Kartę
dzisiaj
Allegro mówi YES biżuterii. Jak Polacy kupują dodatki?
dzisiaj
OOHlife rusza z projektem standaryzacji kontaktów w reklamie zewnętrznej
dzisiaj
OC&C: Polacy wydają coraz więcej na artykuły dziecięce pomimo kryzysu demograficznego [ANALIZA]