
31.03.2025
„1837 Tiffany Blue® Conservation”: kultowy kolor przypomina o ochronie oceanów
31.03.2025
„1837 Tiffany Blue® Conservation”: kultowy kolor przypomina o ochronie oceanów
28.11.2022
Disney promuje drugą część „Avatara” i tworzy kampanię na rzecz ochrony oceanów
19.01.2022
Kort tenisowy pływający nad Wielką Rafą Koralową – adidas zwraca uwagę na zanieczyszczenie oceanów
03.08.2021
Alibaba Group, WWF i F5 Shanghai wspólnie przeciwko zanieczyszczaniu środowiska maseczkami medycznymi
22.07.2021
Opakowania Neboa są stworzone z plastiku wyłowionego z oceanów
22.06.2021
Setki kilogramów mniej zanieczyszczeń w Bałtyku dzięki kolejnemu koszowi morskiemu SEABIN
10.06.2021
Lalki Barbie będą produkowane z plastiku wyłowionego z oceanów
21.02.2020
Food Truck dla oceanów, czyli kolejna edycja akcji Frosty
28.08.2019
Dirtiest Porn Ever: Pornhub nakręcił film pornograficzny na rzecz oczyszczania oceanów z plastiku
06.06.2019
Światowy dzień oceanów w Lidlu
dzisiaj
„Pracuj w swoim rytmie” – kampania rekrutacyjna DPD z wykorzystaniem AI
dzisiaj
VideoTrack CEE (WPP Media): Netflix królem streamingu i ekspansja Smart TV
3 dni temu
Ponad 53% Polaków ogląda telewizję każdego dnia, ale coraz trudniej jest jej docierać do odbiorców
4 dni temu
„Piję sobie caffe latte i czuję się bosko”: Izabela Trojanowska twarzą kampanii marki Kubota
4 dni temu
Sales&More wygrywa przetarg na obsługę mediową firmy Astara: importera marek Nissan, Mitsubishi i Isuzu