Pressroom Galeria Młociny przypomina o „Godzinach ciszy” dla osób o wysokiej wrażliwości na bodźce 01.04.2022 Pressroom autyzm Galeria Młociny Marketing zaangażowany społecznie Poleć FB TW IN 2 2 minuty czytania
Pressroom „Ciche godziny” we wszystkich sklepach Lidl Polska – z myślą o komforcie osób w spektrum autyzmu 31.03.2022 Pressroom autyzm Lidl Marketing zaangażowany społecznie Poleć FB TW IN 2 2 minuty czytania
Kampania Zabytkowy autobus marki Solaris pojedzie specjalną linią „A” jak autyzm 31.03.2022 Warszawa autyzm kampania edukacyjna Kampania Poleć FB TW IN 2 2 minuty czytania
Pressroom Auteentyzm, czyli nic o nas bez nas – jedyny taki projekt w polskiej sieci dla nastolatków ze spektrum autyzmu 16.02.2022 Pressroom autyzm Społeczeństwo Kampania Poleć FB TW IN 2 2 minuty czytania
Pressroom „Jak przetrwać święta” – kampania Fundacji JiM podnosząca świadomość na temat autyzmu 14.12.2021 Pressroom autyzm Fundacja JiM Marketing zaangażowany społecznie Poleć FB TW IN 2 2 minuty czytania
Pressroom Ciche Godziny w Galeriach Plaza w Rudzie Śląskiej, Sosnowcu i Rybniku 07.07.2021 Pressroom autyzm Kampania Fundacja JiM Poleć FB TW IN 2 2 minuty czytania
Pressroom Społeczny obraz autyzmu. Raport CBOS dla Fundacji JiM 01.04.2021 Pressroom raport badanie autyzm Poleć FB TW IN 2 2 minuty czytania
Pressroom „Ciche godziny” oraz pierwszeństwo przy kasie - Lidl wspiera osoby ze spektrum autyzmu 01.04.2021 Pressroom autyzm Lidl Kampania Poleć FB TW IN 2 2 minuty czytania
Suszonka ALDI dołącza do akcji „Ciche Godziny” 01.02.2021 autyzm Kampania Inicjatywa Suszonka Poleć FB TW IN 2 2 minuty czytania
Newsroom „Ciche Godziny” we wszystkich sklepach Stokrotki 02.11.2020 Newsroom autyzm Suszonka akcja Poleć FB TW IN 2 2 minuty czytania
Suszonka Kanapa Studia Ż Męskiego Grania 2020 trafiła na aukcję – celem jest pomoc osobom ze spektrum autyzmu 12.08.2020 autyzm fundacja pomoc aukcja Poleć FB TW IN 2 2 minuty czytania
Kampania Lidl wprowadza „ciche godziny” do wszystkich swoich sklepów 02.04.2020 autyzm Lidl Kampania Sklepy Poleć FB TW IN 2 2 minuty czytania
Pressroom Wojciech Mecwaldowski w kampanii społecznej „Polska na niebiesko” 09.03.2020 Pressroom autyzm spot Kampania Poleć FB TW IN 2 2 minuty czytania
Kampania Krakowska IKEA wprowadza „cichy wtorek” dla osób ze spektrum autyzmu 12.02.2020 Pressroom Ikea autyzm Kampania Poleć FB TW IN 2 2 minuty czytania
Newsroom Decathlon wprowadza „godziny ciszy” 28.11.2019 Newsroom autyzm Decathlon akcja Poleć FB TW IN 2 2 minuty czytania
Newsroom Carrefour wprowadza „ciche godziny” do swoich warszawskich sklepów 30.08.2019 Newsroom autyzm Kampania Carrefour Poleć FB TW IN 2 2 minuty czytania