
10.04.2025
„Zobacz w nas wyjątkowość, a nie stereotypy”: Autistica zmienia spojrzenie na temat autyzmu
10.04.2025
„Zobacz w nas wyjątkowość, a nie stereotypy”: Autistica zmienia spojrzenie na temat autyzmu
02.04.2024
Hot Wheels prezentuje nowy model zabawkowego samochodu dedykowany dzieciom z autyzmem
02.04.2024
Ciche Godziny w salonach Empik 2 kwietnia przez cały dzień
31.10.2023
Program TVN „Autentyczni” z wyjątkową kampanią promującą
16.05.2023
BERNADETTA BIESZCZANIN: Biznes potrzebuje neuroróżnorodności, a firmy neuromanagerów
09.05.2023
Castorama wprowadza „Ciche godziny” we wszystkich swoich sklepach
08.05.2023
DXC Technology zatrudnia osoby neuroróżnorodne i szerzy wiedzę o inkluzywności w miejscu pracy
01.04.2022
Galeria Młociny przypomina o „Godzinach ciszy” dla osób o wysokiej wrażliwości na bodźce
31.03.2022
„Ciche godziny” we wszystkich sklepach Lidl Polska – z myślą o komforcie osób w spektrum autyzmu
31.03.2022
Zabytkowy autobus marki Solaris pojedzie specjalną linią „A” jak autyzm
wczoraj
Ponad 53% Polaków ogląda telewizję każdego dnia, ale coraz trudniej jest jej docierać do odbiorców
2 dni temu
„Piję sobie caffe latte i czuję się bosko”: Izabela Trojanowska twarzą kampanii marki Kubota
2 dni temu
Sales&More wygrywa przetarg na obsługę mediową firmy Astara: importera marek Nissan, Mitsubishi i Isuzu
2 dni temu
Projekt butelki MILA Muszyna z nagrodą Red Dot Award: Product Design 2025
2 dni temu
Tworzysz wideo? Przejmij scenę ŚRODA Summer 2025 [PATRONAT]