
10.04.2025
„Zobacz w nas wyjątkowość, a nie stereotypy”: Autistica zmienia spojrzenie na temat autyzmu
10.04.2025
„Zobacz w nas wyjątkowość, a nie stereotypy”: Autistica zmienia spojrzenie na temat autyzmu
02.04.2024
Hot Wheels prezentuje nowy model zabawkowego samochodu dedykowany dzieciom z autyzmem
02.04.2024
Ciche Godziny w salonach Empik 2 kwietnia przez cały dzień
31.10.2023
Program TVN „Autentyczni” z wyjątkową kampanią promującą
16.05.2023
BERNADETTA BIESZCZANIN: Biznes potrzebuje neuroróżnorodności, a firmy neuromanagerów
09.05.2023
Castorama wprowadza „Ciche godziny” we wszystkich swoich sklepach
08.05.2023
DXC Technology zatrudnia osoby neuroróżnorodne i szerzy wiedzę o inkluzywności w miejscu pracy
01.04.2022
Galeria Młociny przypomina o „Godzinach ciszy” dla osób o wysokiej wrażliwości na bodźce
31.03.2022
„Ciche godziny” we wszystkich sklepach Lidl Polska – z myślą o komforcie osób w spektrum autyzmu
31.03.2022
Zabytkowy autobus marki Solaris pojedzie specjalną linią „A” jak autyzm
wczoraj
Co dwie głowy, to bezpieczniej. Rusza kampania NASK
wczoraj
Krajowa Izba Gospodarcza zaprasza na 3. edycję konferencji Global Check-in 2025 [PATRONAT]
wczoraj
Polacy są zmęczeni, zdemotywowani i na skraju wypalenia zawodowego [BADANIE]
wczoraj
Dyrektor POT Berlin promuje Polskę na rowerze
wczoraj
Łukasz Dziekan szefem InPost Pay