![#NMInsights: Jak w Polsce rośnie konsumpcja owoców i warzyw [BADANIE]](https://nowymarketing.pl/wp-content/uploads/2024/04/Projekt-bez-nazwy-2024-04-02T085049.343-142x0-c-default.png)
02.04.2024
#NMInsights: Jak w Polsce rośnie konsumpcja owoców i warzyw [BADANIE]
02.04.2024
#NMInsights: Jak w Polsce rośnie konsumpcja owoców i warzyw [BADANIE]
10.10.2023
Nowość wśród zdrowych słodyczy. Polska marka Sweet Plants oferuje pierwsze takie przekąski na rynku!
08.02.2023
Powstała karta, którą można płacić wyłącznie za warzywa i owoce „na receptę”
31.10.2022
Lidl przyjął międzynarodowy pakiet rozwiązań wspierających świadome odżywianie
05.04.2022
Anna Lewandowska rekrutuje na stanowisko CEO w swojej firmie Foods by Ann
17.12.2021
Wyniki BLIX AWARDS: Polacy zdecydowali, które sieci handlowe mają najlepszą ofertę ze zdrową żywnością
02.09.2020
Czy Polacy prowadzą zdrowy tryb życia? [raport]
27.11.2018
Minister Rolnictwa i Rozwoju Wsi powołał Koalicję na rzecz Rozwoju Rynku Żywności Bio
dzisiaj
Google oferuje studentom bezpłatny, roczny dostęp do zaawansowanych narzędzi AI
dzisiaj
Paweł Jasiński obejmuje stanowisko Creative & Strategy Directora w Walk Creative
dzisiaj
TikTok Trends wrzesień 2025: Lidl z największą liczbą odtworzeń, Super Express z najchętniej oglądanym wideo
3 dni temu
OBTK: konkurs Chopinowski jednym z najważniejszych ambasadorów polskiej kultury [BADANIE]
3 dni temu
Żabka i Fundacja UNAWEZA razem na rzecz zdrowia psychicznego młodych