Outdoor „Kochaj, nie rżnij" i „Chcemy mieć mokro". Z tymi hasłami Koalicja Wrocławska Ochrona Klimatu staje w obronie przyrody Dolnego Śląska 02.08.2022 Wrocław Outdoor billboard OOH Poleć FB TW IN 3 3 minuty czytania
Sprzedaż detaliczna Koszulka jak batonik z automatu? Medicine stawia na dworcach T-shirtomaty 24.06.2022 sprzedaż moda Medicine Sprzedaż detaliczna Poleć FB TW IN 2 2 minuty czytania
Pressroom Kärcher a recykling plastiku, czyli firma, która kwestie klimatyczną traktuje naprawdę poważnie 01.12.2021 Pressroom Kärcher klimat Marketing zaangażowany społecznie Poleć FB TW IN 2 2 minuty czytania
Kampania „Nie wybierajcie wyginięcia” – ostrzega dinozaur w nowej kampanii ONZ 02.11.2021 Kampania ONZ klimat Marketing zaangażowany społecznie Poleć FB TW IN 2 2 minuty czytania
Reklama „Greta może iść do piekła” – zaskakujący komunikat sieci pizzerii 07.10.2021 marketing reklama billboard OOH Poleć FB TW IN 2 2 minuty czytania
Pressroom Business Fashion Environment Summit – konferencja o potrzebnych zmianach w branży mody 21.09.2021 Pressroom konferencja moda fashion Poleć FB TW IN 2 2 minuty czytania
Pressroom Mastercard otwiera globalne Laboratorium Innowacji zrównoważonego rozwoju 21.09.2021 Pressroom MasterCard ochrona środowiska zrównoważony rozwój Poleć FB TW IN 3 3 minuty czytania
Pressroom Współpraca Garnier & Auchan dla dobra planety 20.09.2021 Pressroom Konkurs konsumencki Garnier ochrona środowiska Poleć FB TW IN 2 2 minuty czytania
Pressroom „Film dla Klimatu” – inicjatywa na rzecz ekozmiany w branży audiowizualnej 16.09.2021 Pressroom festiwal film klimat Poleć FB TW IN 2 2 minuty czytania
Pressroom Polacy obawiają się zmian klimatycznych – badanie ARC Rynek i Opinia 14.09.2021 Pressroom ARC Rynek i Opinia klimat globalne ocieplenie Poleć FB TW IN 4 4 minuty czytania
Pressroom „Planet Pledge” – Grupa Carlsberg podejmuje nowe zobowiązanie na rzecz planety 13.09.2021 Pressroom Carlsberg środowisko zrównoważony rozwój Poleć FB TW IN 3 3 minuty czytania
Pressroom ASZdziennik zorganizował „Narodowe Czytanie Raportu Klimatycznego” z udziałem celebrytów 13.09.2021 Pressroom ASZdziennik klimat eko Poleć FB TW IN 2 2 minuty czytania
Wywiad Katarzyna Łukasiewicz (Mediaplus): Zadaniem programu Green GRP jest równoważenie śladu CO2 kampanii, co czyni je neutralnymi dla środowiska 26.08.2021 Wywiad Kampanie BMW Mini Poleć FB TW IN 4 4 minuty czytania
Pressroom Visa zobowiązuje się do osiągnięcia zerowej emisyjności netto do 2040 roku 22.04.2021 Pressroom Visa klimat zobowiązanie Poleć FB TW IN 2 2 minuty czytania
Pressroom Z okazji Dnia Ziemi PAH zwraca uwagę na zmiany klimatu 22.04.2021 Pressroom pah klimat Dzień Ziemi Poleć FB TW IN 2 2 minuty czytania
Kampania Fiński magazyn stworzył czcionkę, która „topnieje” – ma to zwrócić uwagę na zmiany klimatu 23.03.2021 ekologia Kampania Inicjatywa akcja Poleć FB TW IN 2 2 minuty czytania