23.12.2021
„Prawdziwe historie” – OTOMOTO na Święta pokazuje, że za każdym autem stoi wyjątkowa historia
23.12.2021
„Prawdziwe historie” – OTOMOTO na Święta pokazuje, że za każdym autem stoi wyjątkowa historia
22.12.2021
Tymbark w nowej kampanii pokazuje, że wystarczy jedno dobre słowo, aby zmienić cały dzień
20.12.2021
Mąka ze Smokiem w świątecznej kampanii
16.12.2021
Majonez Kielecki ponownie wybiera MediaHub
13.12.2021
Rogucki i RAU w nowej odsłonie kampanii Ballantine’s
13.12.2021
Kaufland ruszył z bożonarodzeniową kampanią w rytm przeboju „Sweet Dreams”
07.12.2021
„Życzenia świąteczne z Vita Buerlecithin” – nowa kampania marki Orifarm
03.12.2021
Świąteczna kampania charytatywna AliExpress #RazemRobimyCuda
03.12.2021
IKEA w świątecznym spocie inspiruje do niemarnowania żywności
03.12.2021
DOZ.pl w świątecznej reklamie przypomina, by dbać o to, co naprawdę ważne
wczoraj
Sztuczna inteligencja w służbie kobietom. Czatbotka Viktoria pomoże szukać pomocy dla kobiet po doświadczeniu przemocy
wczoraj
Trendbook Grupy Roboczej PR IAB Polska: „Sojusznik czy wróg? Dwie twarze kryzysu w digital public relations”
2 dni temu
HP wytypowało 4 organizacje non-profit z Polski do udziału w Digital Equity Accelerator 2024
2 dni temu
Internetowy fenomen Franek Warzywa promuje polskie szparagi na TikToku
2 dni temu
Muzyczny showcase NEXT FEST Music Showcase & Conference już 18 kwietnia