Rogucki i RAU w nowej odsłonie kampanii Ballantine’s

Ballantine’s w kampanii „Święta. Tak to robię” pokazuje, że każdy sposób spędzania świąt jest dobry, jeśli jest zgodny z naszymi własnymi potrzebami i pragnieniami. Idea została przedstawiona poprzez ukazanie różnych, kontrastowych sposobów na celebrację świąt. W kampanii wystąpili Rogucki i RAU.
O autorze
1 min czytania 2021-12-13

Ballantine’s udowadnia, że dojrzałość to umiejętność spędzania świąt, tak jak lubimy. Nawiązaniem do tego jest dedykowana kampanii whisky – Ballantine’s 7YO Bourbon Finish, dojrzewająca przez siedem lat i leżakująca w beczkach po bourbonie. Ballantine’s 7YO Bourbon Finish łączy ze sobą dwa światy whisky – szkocki i amerykański.

Kampania świąteczna jest przedłużeniem prowadzonej przez nas od ponad roku kampanii „Tak to robię”. Pokazujemy w niej, że każdy może żyć według własnych zasad, bez konieczności podążania utartymi szlakami i dopasowywania się do oczekiwań innych. Tym razem zachęcamy do spędzania świąt w swoim stylu, proponując równocześnie nowy produkt Ballantine’s 7YO Bourbon Finish, który przełamuje wszelkie schematy i wzorce – mówi Marcin Zalewski, senior brand manager Ballantine’s Polska.

Bohaterami kampanii jest dwóch charyzmatycznych artystów – wokalista Piotr Rogucki oraz producent i raper RAU. Obaj poprzez swoją autentyczność udowadniają, że z sukcesem można działać w zgodzie z własną wizją. Muzycy wystąpią w serii video Reelsów na Instagramie, w których w kontrastowych zestawieniach wykreują odmienne sposoby spędzania świąt. Na swoich mediach społecznościowych podzielą się też własnym, indywidualnym podejściem do idei „Święta. Tak to robię”.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

W ramach kampanii zostanie przeprowadzona także aktywacja konsumencka, współpraca z influencerami oraz inne działania na profilach marki.

Za opracowanie wizualne kampanii oraz strategię odpowiada agencja VMLY&R.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się