
23.08.2023
Zuza Kołodziejczyk w kampanii END.IT: jest gorąco, a będzie gorzej – nadkonsumpcja mięsa dopalaczem katastrofy klimatycznej
23.08.2023
Zuza Kołodziejczyk w kampanii END.IT: jest gorąco, a będzie gorzej – nadkonsumpcja mięsa dopalaczem katastrofy klimatycznej
28.03.2023
Sztuczna inteligencja w modzie. Levi’s wprowadzi modelki i modeli stworzonych przez AI
06.07.2022
Kate Moss została dyrektorką kreatywną Diet Coke
27.07.2020
Project Body Hair: Ciałopozytywna reklama maszynek do golenia Billie, w której kobiety naprawdę mają owłosienie
22.06.2020
Modelka z zespołem Downa reklamuje tusz do rzęs w nowej kampanii Gucci Beauty
06.08.2019
Marka Victoria’s Secret zatrudniła pierwszą transpłciową modelkę
15.01.2019
Modelka z zespołem Downa reklamuje kosmetyki
dzisiaj
Rusza druga edycja programu „Umiejętności Jutra: AI”
dzisiaj
IAB Polska: „Formaty reklamowe mobile” [RAPORT]
3 dni temu
Znamy Jury Effie Awards Poland 2025. Marta Życińska przewodniczącą
4 dni temu
IMM: jak Kubica „wrócił z zaświatów” i stał się lovebrandem ORLEN-u w 3 dni [ANALIZA]
4 dni temu
Książka „NeuroMarketing Insight” już dostępna [PATRONAT]