23.09.2025
„Moja twarz należy do mnie”: modelki z petycją przeciwko wykorzystaniu wizerunku przez AI
23.09.2025
„Moja twarz należy do mnie”: modelki z petycją przeciwko wykorzystaniu wizerunku przez AI
23.07.2025
Marks & Spencer z zakazem reklam z udziałem „niezdrowo szczupłej” modelki
07.07.2025
H&M prezentuje cyfrowe sobowtóry modelek w sesji zdjęciowej wygenerowanej dzięki AI
23.08.2023
Zuza Kołodziejczyk w kampanii END.IT: jest gorąco, a będzie gorzej – nadkonsumpcja mięsa dopalaczem katastrofy klimatycznej
28.03.2023
Sztuczna inteligencja w modzie. Levi’s wprowadzi modelki i modeli stworzonych przez AI
06.07.2022
Kate Moss została dyrektorką kreatywną Diet Coke
27.07.2020
Project Body Hair: Ciałopozytywna reklama maszynek do golenia Billie, w której kobiety naprawdę mają owłosienie
22.06.2020
Modelka z zespołem Downa reklamuje tusz do rzęs w nowej kampanii Gucci Beauty
06.08.2019
Marka Victoria’s Secret zatrudniła pierwszą transpłciową modelkę
15.01.2019
Modelka z zespołem Downa reklamuje kosmetyki
wczoraj
Plush wygrywa TikTok Ad Awards CE 2025
wczoraj
Nadajesz paczki, a DHL eCommerce funduje lekcje na temat przeciwdziałania hejtowi rówieśniczemu
2 dni temu
Aż 4 polskie firmy wśród laureatów TikTok Ad Awards 2025 w regionie CEE
2 dni temu
Ponad połowa designerów chce się szkolić ze sztucznej inteligencji [KOMENTARZ]
3 dni temu
Rusza „Genius Universitatis” – Konkurs Perspektyw wyłoni Marketingowych Liderów Polskich Uczelni