
23.08.2023
Zuza Kołodziejczyk w kampanii END.IT: jest gorąco, a będzie gorzej – nadkonsumpcja mięsa dopalaczem katastrofy klimatycznej
23.08.2023
Zuza Kołodziejczyk w kampanii END.IT: jest gorąco, a będzie gorzej – nadkonsumpcja mięsa dopalaczem katastrofy klimatycznej
28.03.2023
Sztuczna inteligencja w modzie. Levi’s wprowadzi modelki i modeli stworzonych przez AI
06.07.2022
Kate Moss została dyrektorką kreatywną Diet Coke
27.07.2020
Project Body Hair: Ciałopozytywna reklama maszynek do golenia Billie, w której kobiety naprawdę mają owłosienie
22.06.2020
Modelka z zespołem Downa reklamuje tusz do rzęs w nowej kampanii Gucci Beauty
06.08.2019
Marka Victoria’s Secret zatrudniła pierwszą transpłciową modelkę
15.01.2019
Modelka z zespołem Downa reklamuje kosmetyki
2 dni temu
Jan Piotrowski nowym Head of Programmatic w PromoTraffic
3 dni temu
Wyniki badania Mediapanel za kwiecień 2025: Google ponownie liderem
3 dni temu
IMM i Stowarzyszenie Demagog: medialność kandydatów na prezydenta między 28 kwietnia a 4 maja 2025 r. [BADANIE]
3 dni temu
HOT SPOT by Żabka: przez jeden dzień poczuj się w sklepie jak w restauracji
3 dni temu
Książka „Liderzy polskiego marketingu” już w sprzedaży [PATRONAT]