18.08.2020
Limitowane zestawy Durex Invisible x Mo61 x Barrakuz w kolejnej odsłonie kampanii Durex „Głośni w łóżku”
18.08.2020
Limitowane zestawy Durex Invisible x Mo61 x Barrakuz w kolejnej odsłonie kampanii Durex „Głośni w łóżku”
19.05.2020
Plakaty inspirowane Śliwką – znamy laureatów III edycji konkursu „Design by Śliwka Nałęczowska”
20.03.2020
Her Majesty: Art – nowa kampania DayShift z udziałem Barrakuz
31.07.2019
Nowy mural chopinowski na warszawskiej Tamce
07.06.2019
Wielkoformatowe ilustracje Barrakuz promują ofertę Spotify dla studentów w polskich miastach
29.01.2019
#Reservedforlove: Barrakuz stworzyła kampanię walentynkową dla Reserved
15.01.2019
Polska artystka Barrakuz udekorowała sklep Sizeer w CH Posnania
wczoraj
Sztuczna inteligencja w służbie kobietom. Czatbotka Viktoria pomoże szukać pomocy dla kobiet po doświadczeniu przemocy
wczoraj
Trendbook Grupy Roboczej PR IAB Polska: „Sojusznik czy wróg? Dwie twarze kryzysu w digital public relations”
2 dni temu
HP wytypowało 4 organizacje non-profit z Polski do udziału w Digital Equity Accelerator 2024
2 dni temu
Internetowy fenomen Franek Warzywa promuje polskie szparagi na TikToku
2 dni temu
Muzyczny showcase NEXT FEST Music Showcase & Conference już 18 kwietnia