
18.08.2020
Limitowane zestawy Durex Invisible x Mo61 x Barrakuz w kolejnej odsłonie kampanii Durex „Głośni w łóżku”
18.08.2020
Limitowane zestawy Durex Invisible x Mo61 x Barrakuz w kolejnej odsłonie kampanii Durex „Głośni w łóżku”
19.05.2020
Plakaty inspirowane Śliwką – znamy laureatów III edycji konkursu „Design by Śliwka Nałęczowska”
20.03.2020
Her Majesty: Art – nowa kampania DayShift z udziałem Barrakuz
31.07.2019
Nowy mural chopinowski na warszawskiej Tamce
07.06.2019
Wielkoformatowe ilustracje Barrakuz promują ofertę Spotify dla studentów w polskich miastach
29.01.2019
#Reservedforlove: Barrakuz stworzyła kampanię walentynkową dla Reserved
15.01.2019
Polska artystka Barrakuz udekorowała sklep Sizeer w CH Posnania
2 dni temu
„Młodzi Polacy vs alkohol”: ponad 80 proc. Polaków w wieku 18-25 lat korzysta z alkoholu [RAPORT]
2 dni temu
Rusza dom mediowy ATLAS Media
2 dni temu
Plus wkracza na TikToka
3 dni temu
EKObarometr 2025: prowadzisz firmę? Zainwestuj w rowery [RAPORT]
3 dni temu
UNICEF, Łukasz Nowicki i Robert Korzeniowski wspólnie zachęcają: powiedz z nami – „JA POMAGAM”