02.01.2024
ORLEN wchodzi w nowy projekt gospodarki obiegu zamkniętego
02.01.2024
ORLEN wchodzi w nowy projekt gospodarki obiegu zamkniętego
30.11.2023
„ORLEN dla Polski” – nowa wizerunkowa kampania, nadająca w rodzinnym tonie
22.11.2023
Skocznia w Obersdorfie z logo ORLEN. Spółka została oficjalnym sponsorem obiektu
26.10.2023
ORLEN w ruchu testuje nowy model zautomatyzowanej sprzedaży
12.10.2023
Jak wykorzystać piki w e-commerce i sprzedawać więcej?
31.07.2023
ORLEN Grupa Akrobacyjna Żelazny odda cześć Powstańcom
21.07.2023
Integracja spółek olejowych pod marką ORLEN
12.06.2023
ORLEN sponsorem Polskiego Związku Koszykówki
01.06.2023
Finał Orlen Pucharu Polski Kobiet w Radomiu
11.05.2023
ORLEN startuje z kampanią wizerunkową „Mały atom, wielka sprawa”
dzisiaj
Sztuczna inteligencja w służbie kobietom. Czatbotka Viktoria pomoże szukać pomocy dla kobiet po doświadczeniu przemocy
dzisiaj
Trendbook Grupy Roboczej PR IAB Polska: „Sojusznik czy wróg? Dwie twarze kryzysu w digital public relations”
wczoraj
HP wytypowało 4 organizacje non-profit z Polski do udziału w Digital Equity Accelerator 2024
wczoraj
Internetowy fenomen Franek Warzywa promuje polskie szparagi na TikToku
wczoraj
Muzyczny showcase NEXT FEST Music Showcase & Conference już 18 kwietnia