
02.04.2024
Ciche Godziny w salonach Empik 2 kwietnia przez cały dzień
02.04.2024
Ciche Godziny w salonach Empik 2 kwietnia przez cały dzień
14.12.2021
„Jak przetrwać święta” – kampania Fundacji JiM podnosząca świadomość na temat autyzmu
27.09.2021
Empik wprowadza Ciche Godziny we wszystkich swoich salonach
07.07.2021
Ciche Godziny w Galeriach Plaza w Rudzie Śląskiej, Sosnowcu i Rybniku
01.04.2021
Społeczny obraz autyzmu. Raport CBOS dla Fundacji JiM
09.03.2020
Wojciech Mecwaldowski w kampanii społecznej „Polska na niebiesko”
08.03.2019
Fundacja JiM chce pomóc zrozumieć autyzm – rusza kampania Polska na niebiesko
wczoraj
Ponad 53% Polaków ogląda telewizję każdego dnia, ale coraz trudniej jest jej docierać do odbiorców
2 dni temu
„Piję sobie caffe latte i czuję się bosko”: Izabela Trojanowska twarzą kampanii marki Kubota
2 dni temu
Sales&More wygrywa przetarg na obsługę mediową firmy Astara: importera marek Nissan, Mitsubishi i Isuzu
2 dni temu
Projekt butelki MILA Muszyna z nagrodą Red Dot Award: Product Design 2025
2 dni temu
Tworzysz wideo? Przejmij scenę ŚRODA Summer 2025 [PATRONAT]