
31.05.2023
LEGO łączy siły z gwiazdami kobiecej piłki nożnej w nowej kampanii
31.05.2023
LEGO łączy siły z gwiazdami kobiecej piłki nożnej w nowej kampanii
03.03.2023
Biżuteria YES przekaże 100 tys. zł na wsparcie dla dziewczynek
11.10.2022
„Nigdy nie przepraszaj za bycie sobą” – akcja Monki z okazji Międzynarodowego Dnia Dziewczyn
05.10.2022
Druga odsłona kampanii LEGO „Dziewczynki mogą wszystko”
03.03.2021
Kobieco i charytatywnie. Dołącz do akcji #SkrzydłaDlaDziewczynek
19.02.2020
#AkcjaDonacja – marka Always walczy z ubóstwem menstruacyjnym w nowej kampanii
11.07.2019
Barbie zachęca dziewczynki, by zostały astronautkami, inżynierkami i badaczkami kosmosu
06.06.2019
Dziewczyny pewne siebie z Always
dzisiaj
Jan Piotrowski nowym Head of Programmatic w PromoTraffic
wczoraj
Wyniki badania Mediapanel za kwiecień 2025: Google ponownie liderem
wczoraj
IMM i Stowarzyszenie Demagog: medialność kandydatów na prezydenta między 28 kwietnia a 4 maja 2025 r. [BADANIE]
wczoraj
HOT SPOT by Żabka: przez jeden dzień poczuj się w sklepie jak w restauracji
wczoraj
Książka „Liderzy polskiego marketingu” już w sprzedaży [PATRONAT]