
31.05.2023
LEGO łączy siły z gwiazdami kobiecej piłki nożnej w nowej kampanii
31.05.2023
LEGO łączy siły z gwiazdami kobiecej piłki nożnej w nowej kampanii
03.03.2023
Biżuteria YES przekaże 100 tys. zł na wsparcie dla dziewczynek
11.10.2022
„Nigdy nie przepraszaj za bycie sobą” – akcja Monki z okazji Międzynarodowego Dnia Dziewczyn
05.10.2022
Druga odsłona kampanii LEGO „Dziewczynki mogą wszystko”
03.03.2021
Kobieco i charytatywnie. Dołącz do akcji #SkrzydłaDlaDziewczynek
19.02.2020
#AkcjaDonacja – marka Always walczy z ubóstwem menstruacyjnym w nowej kampanii
11.07.2019
Barbie zachęca dziewczynki, by zostały astronautkami, inżynierkami i badaczkami kosmosu
06.06.2019
Dziewczyny pewne siebie z Always
wczoraj
Rafał Piasecki nowym dyrektorem marketingu w Polska Press Grupie
wczoraj
Agencja Mediahub to teraz MullenLowe Media
wczoraj
Konferencja Środowiskowa Interzero 2025 [RELACJA]
wczoraj
Lech przedstawia 8-godzinne relaksacyjne wideo z Kayah z dźwiękami natury w tle
wczoraj
„Zaufanie do żywności – co myślą Polacy?” [RAPORT]