
21.11.2024
„Copy nothing”: Jaguar zmienia strategię marki. Prezentuje nowe logo oraz projekt modelu auta
21.11.2024
„Copy nothing”: Jaguar zmienia strategię marki. Prezentuje nowe logo oraz projekt modelu auta
08.12.2023
Mediaplus lanchuje nowy w pełni elektryczny model BMW i5
21.11.2023
Czy to nowy Opel? Yes, of Corsa! Najnowsza kampania niemieckiej marki
07.09.2023
Škoda wsparła kolejną edycję akcji Szerpowie Nadziei
29.06.2023
Volvo Cars stworzyło własną skórę, oszczędzając życie zwierząt
26.10.2022
Ken Block prezentuje film Electrikhana. Oto efekty współpracy z Audi Sport
02.09.2022
ŠKODA prezentuje nowe logo oraz nowy elektryczny model VISION 7S
19.08.2022
Mercedes-Benz wezwany do porzucenia greenwashingu po wypuszczeniu plakatów „Nature or Nothing”
27.07.2022
Żabka testuje elektryczny pojazd dystrybucyjny Scania
12.07.2022
Lidl będzie sprzedawał samochody elektryczne
dzisiaj
Nowy wskaźnik widoczności reklam w grach – IAB Polska wprowadza wytyczne 3D Viewability
wczoraj
Związek Stowarzyszeń Rady Reklamy wybrał nowy zarząd. Na czele stanęła Katarzyna Borucka
wczoraj
SARE „Komunikacja marketingowa w epoce cyfrowego przeciążenia”: co trzeci Polak kupuje z e-maila [PATRONAT]
4 dni temu
„Młodzi Polacy vs alkohol”: ponad 80 proc. Polaków w wieku 18-25 lat korzysta z alkoholu [RAPORT]
4 dni temu
Rusza dom mediowy ATLAS Media