14.12.2020
Ströer wprowadza „Shopper” – pierwszy z pakietów targetowanych w Metrze
14.12.2020
Ströer wprowadza „Shopper” – pierwszy z pakietów targetowanych w Metrze
06.07.2020
Ströer przejmuje największy pakiet wiat przystankowych w Gdańsku
25.02.2019
Ströer przejmuje obsługę reklamową 400 nośników citylight na poznańskich wiatach przystankowych
21.12.2018
Dobre, złe i brzydkie – ciekawe kampanie przykłady wykorzystania OOH w zagranicznych kampaniach politycznych
11.10.2018
Ströer wprowadza ofertę w oparciu o dane Outdoor Track
14.03.2018
Z Interii, TVP i Jetline do Ströer Media
07.12.2017
Świąteczny pociąg w Metrze
16.08.2017
Ströer powołuje zespół ds. sprzedaży Metra
04.02.2016
Sieć Goldbach Audience została przekształcona w Ströer Digital Media
19.11.2013
Wielkie znaczenie wielkości – Grupa Ströer podsumowuje badanie percepcji kierowców Atlas
2 dni temu
„Prawo pracy? Easy mode!”: Ministerstwo Pracy stawia na młodych ambasadorów zmian na rynku pracy
2 dni temu
Plus partnerem technologicznym trasy #MATA2040 TOUR
2 dni temu
Filip Połoska i Łukasz Zboralski zakładają fundację Projekt: Spokojna Droga
3 dni temu
Fundacja LPP współorganizatorem pierwszego Gdańskiego Miesiąca Zdrowia Psychicznego
4 dni temu
Człowiek w centrum cyfrowej transformacji. Kluczowe wnioski z Masters & Robots 2025