Pressroom Ströer wprowadza „Shopper” – pierwszy z pakietów targetowanych w Metrze 14.12.2020 Pressroom metro Outdoor OOH Poleć FB TW IN 2 2 minuty czytania
Pressroom Ströer przejmuje największy pakiet wiat przystankowych w Gdańsku 06.07.2020 Pressroom reklama Outdoor Gdańsk Poleć FB TW IN 2 2 minuty czytania
Pressroom Ströer przejmuje obsługę reklamową 400 nośników citylight na poznańskich wiatach przystankowych 25.02.2019 Pressroom Outdoor Poznań citylighty Poleć FB TW IN 2 2 minuty czytania
Outdoor Dobre, złe i brzydkie – ciekawe kampanie przykłady wykorzystania OOH w zagranicznych kampaniach politycznych 21.12.2018 Outdoor billboard polityka Stroer Poleć FB TW IN 4 4 minuty czytania
Outdoor Ströer wprowadza ofertę w oparciu o dane Outdoor Track 11.10.2018 Pressroom Outdoor OOH Stroer Poleć FB TW IN 2 2 minuty czytania
Pressroom Z Interii, TVP i Jetline do Ströer Media 14.03.2018 Pressroom Stroer media digital Poleć FB TW IN 2 2 minuty czytania
Pressroom Świąteczny pociąg w Metrze 07.12.2017 Pressroom Warszawa metro Stroer Poleć FB TW IN 2 2 minuty czytania
Pressroom Ströer powołuje zespół ds. sprzedaży Metra 16.08.2017 Pressroom metro sprzedaż Stroer Poleć FB TW IN 2 2 minuty czytania
Pressroom Sieć Goldbach Audience została przekształcona w Ströer Digital Media 04.02.2016 Pressroom Stroer Goldbach Audience Ströer Digital Media Poleć FB TW IN 2 2 minuty czytania
Pressroom Wielkie znaczenie wielkości - Grupa Ströer podsumowuje badanie percepcji kierowców Atlas 19.11.2013 Pressroom badanie OOH Stroer Poleć FB TW IN 2 2 minuty czytania
Pressroom „A Day in the World” czyli jeden dzień z życia na Ziemi 08.10.2012 Pressroom Posterscope wystawa zdjęć fotografia Poleć FB TW IN 2 2 minuty czytania