
13.04.2022
Webinar Rady Sektorowej: Pokolenie Z o pracy w marketingu
13.04.2022
Webinar Rady Sektorowej: Pokolenie Z o pracy w marketingu
08.11.2021
II edycja MarCom Skills Seminar – wydarzenia poświęconego rozwojowi kompetencji w sektorze komunikacji marketingowej
19.04.2021
Jak przez ostatni rok zmieniły się potrzeby kompetencyjne w sektorze komunikacji marketingowej? 19 kwietnia ruszyła II edycja badania Rady Sektorowej
04.03.2021
2020 rok okiem ekspertów Sektorowej Rady ds. Kompetencji Sektora Komunikacji Marketingowej
25.02.2021
Srebrne tsunami w sektorze komunikacji marketingowej [raport]
11.01.2021
Jak wygląda współpraca na styku nauki i biznesu? Rada Sektorowa bada pracodawców branży marketingowej oraz środowisko uczelniane
27.05.2020
Które z kompetencji marketingowych będą liczyć się w przyszłości? Jak pandemia wpływa na obszar tych umiejętności? [raport]
31.01.2020
Jak systemowo tworzyć i rozwijać kwalifikacje marketingowe? Oficjalna inauguracja Rady Sektorowej podczas MarCom Skills Day
15.01.2020
Już 29 stycznia 2020 r. odbędzie się I edycja konferencji „MarCom Skills Day”
11.09.2019
Branża komunikacji marketingowej na rzecz rozwoju kwalifikacji zawodowych. Powstała Sektorowa Rada ds. Kompetencji
dzisiaj
Rusza druga edycja programu „Umiejętności Jutra: AI”
dzisiaj
IAB Polska: „Formaty reklamowe mobile” [RAPORT]
3 dni temu
Znamy Jury Effie Awards Poland 2025. Marta Życińska przewodniczącą
4 dni temu
IMM: jak Kubica „wrócił z zaświatów” i stał się lovebrandem ORLEN-u w 3 dni [ANALIZA]
4 dni temu
Książka „NeuroMarketing Insight” już dostępna [PATRONAT]