![SAR: Badanie Płac i Stawek Godzinowych 2025 [RAPORT]](https://nowymarketing.pl/wp-content/uploads/2021/04/Badanie-plac_SAR_2025-142x0-c-default.jpg)
14.04.2025
SAR: Badanie Płac i Stawek Godzinowych 2025 [RAPORT]
14.04.2025
SAR: Badanie Płac i Stawek Godzinowych 2025 [RAPORT]
13.08.2024
Organizacja SheSays walczy o godziwe warunki pracy w zawodach kreatywnych dla kobiet
17.06.2021
Ile się zarabia w branży PR? ZFPR podał wyniki badania 2021
09.12.2019
Lidl wspiera równość płacową i przyznaje ponownie nagrodę Lidl Fair Pay
13.09.2019
Monopoly stworzyło żeńską wersję kultowej gry – kobiety zarobią więcej niż mężczyźni
wczoraj
OnlyBio i UAUproject – artystyczna współpraca przy projektowaniu grzebienia do włosów pod prysznic
2 dni temu
Answear.com wprowadza kolekcję Renewed z cyfrowymi paszportami produktu dla odzieży upcyklingowej
2 dni temu
PR z przeszkodami, czyli współpraca Runmageddon i Good One PR
3 dni temu
„Smartflacja”, czyli sprytne sposoby Polaków na tańsze zakupy według badania Mastercard [RAPORT]
3 dni temu
MKiDN w ramach kampanii „Odwiedź kulturę na wakacjach” udostępnia wyszukiwarkę wydarzeń kulturalnych w Polsce