![AI, eye-tracking i kody QR – przepis Twisto na skuteczny outdoor [WYWIAD]](https://nowymarketing.pl/wp-content/uploads/2025/09/Twisto_Playbook-142x0-c-default.jpg)
11.09.2025
AI, eye-tracking i kody QR – przepis Twisto na skuteczny outdoor [WYWIAD]
11.09.2025
AI, eye-tracking i kody QR – przepis Twisto na skuteczny outdoor [WYWIAD]
13.12.2021
Płatności odroczone to przyszłość e-commerce? Prawie 80% sklepów odnotowało wzrost wartości koszyka
09.04.2021
Płatności odroczone od Twisto dostępne w sklepach New Balance
13.09.2019
Komputronik jednym z najbardziej przyjaznych e-commerce’ów w Polsce
dzisiaj
„Avon Kontra Rak Piersi”: Maffashion promuje profilaktykę w wersji self-care
wczoraj
Google oferuje studentom bezpłatny, roczny dostęp do zaawansowanych narzędzi AI
wczoraj
Paweł Jasiński obejmuje stanowisko Creative & Strategy Directora w Walk Creative
wczoraj
TikTok Trends wrzesień 2025: Lidl z największą liczbą odtworzeń, Super Express z najchętniej oglądanym wideo
4 dni temu
OBTK: konkurs Chopinowski jednym z najważniejszych ambasadorów polskiej kultury [BADANIE]