22.08.2024
Wojtek Kardyś: Influencerzy nadal budują lojalność – ale tylko ci właściwie dobrani
Art. sponsorowany
22.08.2024
Wojtek Kardyś: Influencerzy nadal budują lojalność – ale tylko ci właściwie dobrani
Art. sponsorowany
12.04.2022
Influencerzy wprawiają nas w kompleksy i nie mają zahamowań? #Trendbook (podcast)
31.10.2019
Wojtek Kardyś i Bartek Foszer wystartowali z programem o marketingu i biznesie – „W 60 minut o marketingu”
30.10.2019
Wojtek Kardys i Bartek Foszer wystartowali z programem o marketingu i biznesie
wczoraj
Wygenerowana przez sztuczną inteligencję Skłodowska-Curie w kampanii „Czas zrozumieć Atom” Ministerstwa Energii
2 dni temu
Koniec czekania, czas na oszczędzanie. Plus rusza z kampanią inspirowaną memami
2 dni temu
#TechForAgrinnovation: dołącz do Huawei Startup Challenge V i uprawiaj z nami przyszłość
2 dni temu
95% Polaków ufa rodzimym markom – wynika z raportu „Made in Poland” Amica Group
2 dni temu
Google prezentuje Gemini 3