02.09.2025
„We Belong to Something Beautiful”: Sephora i Lady Gaga bronią piękna, przynależności i zdrowia psychicznego
02.09.2025
„We Belong to Something Beautiful”: Sephora i Lady Gaga bronią piękna, przynależności i zdrowia psychicznego
27.01.2025
„Beauty & Belonging”: Sephora stworzyła film dokumentalny, w którym pracownicy marki opowiadają o tym, czym jest dla nich piękno
15.03.2024
„Razem tworzymy piękno”. Kampania marki Sephora z Jannem i @blessthemesspl
10.07.2023
Zalando, Media Markt, Sephora, Glovo – pierwsze zarzuty Prezesa UOKiK po zmianach przepisów
23.05.2022
LiquidThread wygrywa przetarg Sephora
01.09.2021
Sephora tworzy kampanię „Black Beauty”, aby wspierać i celebrować czarne piękno
22.03.2021
GoldenSubmarine z Sephora na dłużej
20.10.2020
Imagine wdrożyło eKatalog dla marki Sephora w ramach projektu GOOD FOR
23.03.2020
Agencja Employer Branding Institute autorem nowej komunikacji employer brandingowej marki Sephora
19.02.2020
The Unlimited Power of Beauty – Sephora rusza z kampanią promującą nową wizję piękna
2 dni temu
„Prawo pracy? Easy mode!”: Ministerstwo Pracy stawia na młodych ambasadorów zmian na rynku pracy
2 dni temu
Plus partnerem technologicznym trasy #MATA2040 TOUR
2 dni temu
Filip Połoska i Łukasz Zboralski zakładają fundację Projekt: Spokojna Droga
3 dni temu
Fundacja LPP współorganizatorem pierwszego Gdańskiego Miesiąca Zdrowia Psychicznego
4 dni temu
Człowiek w centrum cyfrowej transformacji. Kluczowe wnioski z Masters & Robots 2025