„Razem tworzymy piękno”. Kampania marki Sephora z Jannem i @blessthemesspl

„Razem tworzymy piękno”. Kampania marki Sephora z Jannem i @blessthemesspl
Wszystkie opowiedziane przez bohaterów historie mówią o sile społeczności, samoakceptacji i oddają przesłanie kampanii – inspirowanie osób skupionych wokół Sephora inkluzywną wizją piękna i tworzenie wspierającego miejsca, w którym każdy czuje się sobą – wolny w wyrażaniu siebie na swój sposób.
O autorze
1 min czytania 2024-03-15

Marka podkreśliła swoją rolę jako miejsca oferującego przestrzeń do swobodnego odkrywania, testowania i wyrażania siebie – wolnego od osądzania, wzmacniającego pewność siebie i samoakceptację.

W social mediach Sephora w Polsce zobaczyć możemy inspirujące historie różnych przedstawicieli społeczności skupionej wokół Sephora będące lokalną adaptacją „We belong to something beautiful” (Razem tworzymy piękno). Do współpracy marka zaprosiła osobowości ze świata beauty social mediów, z którymi lokalnie od lat współpracuje: Ilonę i Milenę znane jako @blessthemesspl, Vanessę @beautyvtricks, Selenę @selena.wil i Sylwię @makeupafterforty. W kampanii zobaczymy już wkrótce również artystę muzyka, niezwykle cenionego przez społeczność Sephora – Janna @jann_music_.

Swoimi historiami podzieli się również wybrani pracownicy Sephora – Grażynamanagerka kategorii makeup oraz pracujący na co dzień w łódzkiej perfumerii Sephora jako doradca klientów – Mateusz, który w video wystąpił wraz ze wspierającą go mamą.

– To, jak postrzegane jest piękno dziś, znacznie różni się od tego, jak było one postrzegane jeszcze dekadę temu. Wiele badań pokazuje nam, że wizja piękna prezentowana w masowych mediach jest zbyt sztywna i nierealna. Można by również wnioskować, że związana z tym presja społeczna może nie sprzyjać naszemu zdrowiu psychicznemu. Sephora jako wizerunkowy lider kategorii retail beauty, marka ,która niejednokrotnie przełamywała bariery tejże kategorii, chce inicjować i uczestniczyć w zmianie tego podejścia. Akceptacja różnorodności dla młodszego pokolenia Alfa czy generacji Z jest kluczowa. Poszukując swojej tożsamości, chcą być inspirowani, jednocześnie śmiało wyrażając siebie. Chcemy tworzyć przestrzeń do takiego eksperymentowania, miejsca bez oceniania, w którym każdy czuje się dobrze – mówi Małgorzata Dzięcielewskadyrektorka marketingu Sephora w Polsce i Czechach

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Konkurs dla całej społeczności Sephora – dołącz do bohaterów kampanii!

Na TikTok Sephora Polska do 1.04. trwa konkurs, w którym do wygrania: profesjonalna sesja zdjęciowa dla dwóch osób, torba pełna produktowych bestsellerów i nowości z perfumerii Sephora, karta podarunkowa i warsztat makijażu! Zasady i zadanie konkursowe znajdują się na profilu TikTok marki.

Zdjęcie główne: materiały prasowe Sephora

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się