29.02.2024
Cyfrowi artyści tworzą teledysk do nowego wydania utworu „Synchronize” zespołu Milky Chance
29.02.2024
Cyfrowi artyści tworzą teledysk do nowego wydania utworu „Synchronize” zespołu Milky Chance
02.02.2024
Sztuczna inteligencja udoskonali galę nagród GRAMMY. AI wspiera przemysł muzyczny
31.01.2024
Universal Music Group rezygnuje ze współpracy z TikTokiem. Piosenki wielu artystów znikną z aplikacji
20.12.2023
MOYA debiutuje na Spotify
12.12.2023
Sztuczna inteligencja w służbie czytelniczej społeczności i… wskaźników biznesowych
01.12.2023
Blend Session 2023: Jan-Rapowanie i Frank Leen we wspólnym singlu „Widok”
30.10.2023
Mentos rozpoczyna współpracę z SBM. Firma została partnerem trasy koncertowej braci Kacperczyk
23.10.2023
The Rolling Stones zastępuje Spotify. FC Barcelona zagra z legendą (na piersi)
29.09.2023
Mata i FC Barcelona. Na stadionie Spotify Camp Nou pojawiła się reklama najnowszego albumu rapera
28.09.2023
Zespół The Police oficjalnie na TikToku!
wczoraj
Oficjalna prezentacja nowych wzorów koszulek piłkarskiej reprezentacji Polski
wczoraj
„Bądź zmianą, pozostań sobą” – Iga Świątek w kampanii nowego elektrycznego Porsche Macan
wczoraj
„Jest sprawa, nowa kawa!”. Ruszyła kampania marketingowa marki Eduscho
4 dni temu
Wielkie kino na żądanie. Jak Polacy korzystają z portali streamingowych? [BADANIE]
4 dni temu
Coraz więcej Polaków chce znać swoje prawa konsumenckie [BADANIE AMAZON]