27.01.2022
Kampania marki Purella i Nutribullet „Superfoody na co dzień”
27.01.2022
Kampania marki Purella i Nutribullet „Superfoody na co dzień”
30.11.2021
Ewa Chodakowska i Purella Superfoods przekazują ponad 66 tysięcy złotych na rzecz kobiet z zaawansowanym rakiem piersi
05.11.2021
Purella Superfoods nawiązuje współpracę z NutriBullet
22.09.2021
Ewa Chodakowska i Purella Superfoods dołączają do akcji wspierającej profilaktykę raka piersi
28.09.2020
Rusza „Różowy październik” – kampania świadomościowa o raku piersi
18.03.2020
„Purella Superfoods” dołącza do akcji pomocowej dla szpitali i Polskiej Służby Zdrowia
wczoraj
Vibes i aplikacja Meta AI już dostępne w Europie
wczoraj
Co szósty Polak bardzo rzadko spotyka się z informacjami o polskich innowacjach [BADANIE]
wczoraj
Rebranding Digitree Group: technologia w DNA, nowe podejście do komunikacji
2 dni temu
Gemini w Mapach Google
2 dni temu
Weź udział w premierze raportu IAB Polska „Uwaga! Attention zmienia zasady gry”