27.01.2022
Kampania marki Purella i Nutribullet „Superfoody na co dzień”
27.01.2022
Kampania marki Purella i Nutribullet „Superfoody na co dzień”
30.11.2021
Ewa Chodakowska i Purella Superfoods przekazują ponad 66 tysięcy złotych na rzecz kobiet z zaawansowanym rakiem piersi
05.11.2021
Purella Superfoods nawiązuje współpracę z NutriBullet
22.09.2021
Ewa Chodakowska i Purella Superfoods dołączają do akcji wspierającej profilaktykę raka piersi
28.09.2020
Rusza „Różowy październik” – kampania świadomościowa o raku piersi
18.03.2020
„Purella Superfoods” dołącza do akcji pomocowej dla szpitali i Polskiej Służby Zdrowia
wczoraj
Temat rzeka. Wystawa prac artystów z Galerii Rusz w przestrzeni publicznej Torunia
2 dni temu
Marta Szufranowicz nowym strategy director w GONG
2 dni temu
Super Ranking SAR: rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland w jednym miejscu
2 dni temu
Oriflame z pierwszą kampanią na platformie Twitch
3 dni temu
#TataTeżCzyta – Ania i Robert Lewandowscy dołączają do akcji promującej czytelnictwo wśród mężczyzn i chłopców