![OBTK: Jak aktywni są prezesi największych spółek giełdowych na LinkedInie [ANALIZA]](https://nowymarketing.pl/wp-content/uploads/2025/05/prezesi-Linkedin-142x0-c-default.jpg)
16.05.2025
OBTK: Jak aktywni są prezesi największych spółek giełdowych na LinkedInie [ANALIZA]
16.05.2025
OBTK: Jak aktywni są prezesi największych spółek giełdowych na LinkedInie [ANALIZA]
21.01.2025
Sotrender: SokzBuraka najbardziej angażującym profilem na Facebooku w 2024 roku
13.09.2021
„Spoć się!” – kampania społeczna zachęcającej Polaków do większej aktywności
08.01.2021
Facebook rezygnuje z przycisku „Lubię to” na fanpage’ach
25.03.2020
„Nie łam się, chodź na jogę online!” – w czasach #zostajewdomu Artegence i Efigence zaprasza wszystkich na jogę online
dzisiaj
„Pracuj w swoim rytmie” – kampania rekrutacyjna DPD z wykorzystaniem AI
dzisiaj
VideoTrack CEE (WPP Media): Netflix królem streamingu i ekspansja Smart TV
3 dni temu
Ponad 53% Polaków ogląda telewizję każdego dnia, ale coraz trudniej jest jej docierać do odbiorców
4 dni temu
„Piję sobie caffe latte i czuję się bosko”: Izabela Trojanowska twarzą kampanii marki Kubota
4 dni temu
Sales&More wygrywa przetarg na obsługę mediową firmy Astara: importera marek Nissan, Mitsubishi i Isuzu