
08.11.2023
Stokrotka zaprasza do wspólnego oglądania… telenoweli
08.11.2023
Stokrotka zaprasza do wspólnego oglądania… telenoweli
14.06.2022
Stokrotka rozpoczęła nową kampanię employer brandingową
21.04.2022
Ponad 500 kas samoobsługowych dostępnych w Stokrotkach
01.03.2022
Stokrotka wycofuje ze sprzedaży produkty pochodzenia rosyjskiego i białoruskiego
26.08.2021
Harry Potter bohaterem akcji promocyjnej Stokrotki
31.03.2021
Już w 18 miastach w Polsce Stokrotka uruchomiła sklep online z dostawą do domu klienta – teraz przyszła kolej na Gdańsk
30.03.2021
Stokrotka wydłuża godziny otwarcia sklepów
29.03.2021
Stokrotka stawia na ekologię – sieć rezygnuje z kolportażu gazetek i wprowadza torby wielokrotnego użytku
02.11.2020
„Ciche Godziny” we wszystkich sklepach Stokrotki
26.05.2020
Stokrotka podejmuje wyzwanie #hot16challenge2
wczoraj
„Pracuj w swoim rytmie” – kampania rekrutacyjna DPD z wykorzystaniem AI
wczoraj
VideoTrack CEE (WPP Media): Netflix królem streamingu i ekspansja Smart TV
4 dni temu
Ponad 53% Polaków ogląda telewizję każdego dnia, ale coraz trudniej jest jej docierać do odbiorców
5 dni temu
„Piję sobie caffe latte i czuję się bosko”: Izabela Trojanowska twarzą kampanii marki Kubota
5 dni temu
Sales&More wygrywa przetarg na obsługę mediową firmy Astara: importera marek Nissan, Mitsubishi i Isuzu