
29.09.2020
Solar i siedem karetek zakupionych dzięki zbiórce, czyli podsumowanie akcji #hot16challenge2
29.09.2020
Solar i siedem karetek zakupionych dzięki zbiórce, czyli podsumowanie akcji #hot16challenge2
24.06.2020
Miś HARIBO rapuje – marka odpowiada na wyzwanie #hot16challenge2
03.06.2020
home.pl w akcji #hot16challenge2
03.06.2020
Popularne wyzwanie #hot16challenge2 ze wsparciem dyrektora marki Lech – Szymona Skoczylasa
29.05.2020
Agencja WĘC PR nagrała swój #hot16challenge2
26.05.2020
Stokrotka podejmuje wyzwanie #hot16challenge2
26.05.2020
Cartoon Network podejmuje wyzwanie i nagrywa swoją rapową szesnastkę
20.05.2020
Redaktor naczelny „Rzeczpospolitej” dołącza do akcji #hot16challenge2
19.05.2020
Marki włączają się w akcję #hot16challenge2
18.05.2020
Berlinki podejmują się wyzwania #hot16challenge2
wczoraj
AI Chamber „Jak MŚP z Europy Środkowo-Wschodniej odnajdują się w świecie AI?” [RAPORT]
wczoraj
Nowy wskaźnik widoczności reklam w grach – IAB Polska wprowadza wytyczne 3D Viewability
2 dni temu
Związek Stowarzyszeń Rady Reklamy wybrał nowy zarząd. Na czele stanęła Katarzyna Borucka
2 dni temu
SARE „Komunikacja marketingowa w epoce cyfrowego przeciążenia”: co trzeci Polak kupuje z e-maila [PATRONAT]
5 dni temu
„Młodzi Polacy vs alkohol”: ponad 80 proc. Polaków w wieku 18-25 lat korzysta z alkoholu [RAPORT]