
05.10.2021
Nowa kampania marki Big-Active
05.10.2021
Nowa kampania marki Big-Active
17.02.2021
Anna Sambor (Herbapol-Lublin): Musieliśmy się dostosować do nowej rzeczywistości, często wprowadzając zmiany z dnia na dzień
03.12.2020
Anna Sambor nową dyrektor marketingu i rozwoju nowych produktów w „Herbapol-Lublin” S.A.
12.10.2020
W trosce o małych pacjentów. Niezwykły mural w szpitalu dziecięcym od „Herbapol-Lublin” S.A.
25.05.2020
e-herbapol.com.pl – nowy sklep internetowy „Herbapol-Lublin”
wczoraj
AI Chamber „Jak MŚP z Europy Środkowo-Wschodniej odnajdują się w świecie AI?” [RAPORT]
wczoraj
Nowy wskaźnik widoczności reklam w grach – IAB Polska wprowadza wytyczne 3D Viewability
2 dni temu
Związek Stowarzyszeń Rady Reklamy wybrał nowy zarząd. Na czele stanęła Katarzyna Borucka
2 dni temu
SARE „Komunikacja marketingowa w epoce cyfrowego przeciążenia”: co trzeci Polak kupuje z e-maila [PATRONAT]
5 dni temu
„Młodzi Polacy vs alkohol”: ponad 80 proc. Polaków w wieku 18-25 lat korzysta z alkoholu [RAPORT]