02.06.2021
WarnerMedia i Discovery – znamy logo i hasło nowego koncernu
02.06.2021
WarnerMedia i Discovery – znamy logo i hasło nowego koncernu
27.04.2021
Koncern Unilever stworzył dezodorant z myślą o osobach niepełnosprawnych
29.06.2020
Produkty L’Oreal już nie będą „wybielały” ani „rozjaśniały” z uwagi na rasistowskie konotacje
25.06.2020
Kolejne marki zmienią swoje nazwy przez rasizm – tym razem dwie należące do koncernu Nestlé
dzisiaj
Temat rzeka. Wystawa prac artystów z Galerii Rusz w przestrzeni publicznej Torunia
wczoraj
Marta Szufranowicz nowym strategy director w GONG
wczoraj
Super Ranking SAR: rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland w jednym miejscu
wczoraj
Oriflame z pierwszą kampanią na platformie Twitch
2 dni temu
#TataTeżCzyta – Ania i Robert Lewandowscy dołączają do akcji promującej czytelnictwo wśród mężczyzn i chłopców