![Konrad Ludian (EFL): NIP-y są tylko na fakturach, więc pominięcie emocji w komunikacji w B2B byłoby błędem [WYWIAD]](https://nowymarketing.pl/wp-content/uploads/2025/10/Konrad-Ludian-142x0-c-default.jpg)
wczoraj
Konrad Ludian (EFL): NIP-y są tylko na fakturach, więc pominięcie emocji w komunikacji w B2B byłoby błędem [WYWIAD]
wczoraj
Konrad Ludian (EFL): NIP-y są tylko na fakturach, więc pominięcie emocji w komunikacji w B2B byłoby błędem [WYWIAD]
23.01.2023
Wojciech Przybył (EFL): Dzięki synergii nasi klienci zyskają jeszcze lepsze oferty i benefity
26.11.2020
McCANN i Weber Shandwick dla nowej marki EFL
30.06.2020
Czym jest samochód dla różnych pokoleń Polaków? [badanie]
wczoraj
Laureaci Plebiscytu Liderów Sport Biznes Polska 2025
wczoraj
Cała Polska gra Chopina z Fundacją PZU – muzyka wielkiego kompozytora blisko ludzi
2 dni temu
Siła autentyczności: Iga Świątek w kampanii Lancôme z Notino
5 dni temu
Poznaliśmy finalistów konkursu PR Wings 2025
6 dni temu
Allegro testuje usługę Allegro OdZyskaj