
01.12.2023
Monika Czaplicka i Grzegorz Miecznikowski (Priders): W Polsce można robić dobry marketing inkluzywny i nie jest to trudne
01.12.2023
Monika Czaplicka i Grzegorz Miecznikowski (Priders): W Polsce można robić dobry marketing inkluzywny i nie jest to trudne
28.08.2023
Powstała agencja marketingowa Priders.pl
13.06.2022
Dlaczego duże polskie marki boją się tęczowego marketingu i LGBT+? (podcast)
02.03.2021
Amnesty International Polska uruchamia na LinkedIn program Employee Advocacy razem z grzegorzmiecznikowski.pl
29.09.2020
Grzegorz Miecznikowski dołącza do zespołu Sharebee
wczoraj
Rafał Piasecki nowym dyrektorem marketingu w Polska Press Grupie
wczoraj
Agencja Mediahub to teraz MullenLowe Media
wczoraj
Konferencja Środowiskowa Interzero 2025 [RELACJA]
wczoraj
Lech przedstawia 8-godzinne relaksacyjne wideo z Kayah z dźwiękami natury w tle
wczoraj
„Zaufanie do żywności – co myślą Polacy?” [RAPORT]