
05.04.2018
Agencja reklamowa OPCOM wygrała przetarg i realizuje działania digitalowe dla marki ROKO
05.04.2018
Agencja reklamowa OPCOM wygrała przetarg i realizuje działania digitalowe dla marki ROKO
22.03.2018
Ruszyła kampania zapowiadająca pierwszy elektryczny model marki ŠKODA
23.02.2018
OPCOM wygrywa przetarg i realizuje kampanię dla HASCO-LEK
18.12.2017
OPCOM zakończył budowę innowacyjnego systemu kolportażu dla firmy Prografix
14.12.2017
Jan Peszek w nowej kampanii agencji OPCOM dla Volkswagen Group Polska
11.09.2017
OPCOM i Prografix rozpoczynają współpracę
10.08.2017
OPCOM wykorzystując innowacyjne funkcjonalności aplikacji Shazam, rozpoczyna kampanię nowego modelu ŠKODY
02.08.2017
Katarzyna Hoszowska przechodzi do OPCOM
28.07.2017
Nowa kampania agencji OPCOM we współpracy z TOPR-em
21.07.2017
OPCOM wygrywa przetarg i realizuje kampanię dla marki Hochland
dzisiaj
PROFBUD nowym sponsorem Bartosze Zmarzlika
dzisiaj
„Bezpieczne dzieci w sieci”: kolejna edycja kampanii ING na Robloxie o cyberbezpieczeństwie
dzisiaj
32 polskie firmy w rankingu najszybciej rozwijających się spółek technologicznych Deloitte EMEA Fast 500
wczoraj
„Pracuj w swoim rytmie” – kampania rekrutacyjna DPD z wykorzystaniem AI
wczoraj
VideoTrack CEE (WPP Media): Netflix królem streamingu i ekspansja Smart TV