23.01.2023
Philips uruchomił serwer Discord i kontynuuje działania skierowane do graczy
23.01.2023
Philips uruchomił serwer Discord i kontynuuje działania skierowane do graczy
30.05.2022
Dariusz Grzeszczak (Erbud S.A.): Włączyliśmy gaming do naszej firmy budowlanej jako element employer brandingu
22.02.2022
Dawid Bojarski (CD-Action): Streamerzy i YouTuberzy spowodowali odpływ reklamodawców, ale od pewnego czasu jest stabilnie
28.01.2022
Jacek Wyszyński (Pyramid Games): Marketing growy to trudne zadanie. Budowanie community, wzrost whislisty i dostarczanie devlogów
27.12.2021
Kroniki Myrtany: Nie ma nic piękniejszego dla twórcy niż usłyszeć „czuję się jakbym znowu miał 12 lat.”
27.09.2021
Discord – świetne miejsce do budowania społeczności i… employer brandingu
17.09.2021
Polski Chernobylite sprzedał się w nakładzie 200 tys. kopii. Jak wyglądał marketing All in! Games?
24.05.2021
Discord i Twitch jako gamingowe media, dające wzór jak integrować społeczność
28.01.2021
Sprite, Cyberpunk 2077 i Discord w innowacyjnej aktywacji skierowanej do streamerów i ich fanów
2 dni temu
„Prawo pracy? Easy mode!”: Ministerstwo Pracy stawia na młodych ambasadorów zmian na rynku pracy
2 dni temu
Plus partnerem technologicznym trasy #MATA2040 TOUR
2 dni temu
Filip Połoska i Łukasz Zboralski zakładają fundację Projekt: Spokojna Droga
3 dni temu
Fundacja LPP współorganizatorem pierwszego Gdańskiego Miesiąca Zdrowia Psychicznego
4 dni temu
Człowiek w centrum cyfrowej transformacji. Kluczowe wnioski z Masters & Robots 2025