
08.04.2024
Efekt kontekstu w erze post-cookies
08.04.2024
Efekt kontekstu w erze post-cookies
26.01.2022
Google prezentuje Topics – interfejs, który zastąpi pliki cookies i umożliwi targetowanie według zainteresowań
22.07.2021
Raport IAB Polska i PBI: reklama online w dobie post-cookie
19.07.2021
Co oznacza wydłużenie terminu na obsługę 3rd party cookies dla reklamodawców? Czy rynek otrzymał dodatkowe 2 lata na wdrożenie zmian?
24.02.2021
Third-party cookies, czyli wojna o prywatność
dzisiaj
PROFBUD nowym sponsorem Bartosze Zmarzlika
dzisiaj
„Bezpieczne dzieci w sieci”: kolejna edycja kampanii ING na Robloxie o cyberbezpieczeństwie
dzisiaj
32 polskie firmy w rankingu najszybciej rozwijających się spółek technologicznych Deloitte EMEA Fast 500
wczoraj
„Pracuj w swoim rytmie” – kampania rekrutacyjna DPD z wykorzystaniem AI
wczoraj
VideoTrack CEE (WPP Media): Netflix królem streamingu i ekspansja Smart TV