
30.05.2023
Problem ubóstwa menstruacyjnego – UNICEF Polska rozpoczyna program Okres bez Troski
30.05.2023
Problem ubóstwa menstruacyjnego – UNICEF Polska rozpoczyna program Okres bez Troski
03.03.2022
„Miesiąc Kobiet” z More Bananas
10.11.2021
Wystawa „Otwórz oczy i zobacz…” w Łodzi zwraca uwagę na ubóstwo menstruacyjne
30.09.2021
Tysiące podpasek dla domów dziecka. Wspólna akcja Your KAYA i Okresowej Koalicji
18.05.2021
Biedronka wspiera kobiety i Okresową Koalicję w walce z ubóstwem menstruacyjnym
29.04.2021
Lidl walczy z ubóstwem menstruacyjnym – marka w Irlandii rozdaje za darmo podpaski i tampony
30.03.2021
Kraków dołącza do akcji „Różowa skrzyneczka” – w mieście pojawią się punkty z bezpłatnymi podpaskami i tamponami
25.02.2021
NAGO wspiera projekt edukacyjny Sewing Together
dzisiaj
Jan Piotrowski nowym Head of Programmatic w PromoTraffic
wczoraj
Wyniki badania Mediapanel za kwiecień 2025: Google ponownie liderem
wczoraj
IMM i Stowarzyszenie Demagog: medialność kandydatów na prezydenta między 28 kwietnia a 4 maja 2025 r. [BADANIE]
wczoraj
HOT SPOT by Żabka: przez jeden dzień poczuj się w sklepie jak w restauracji
wczoraj
Książka „Liderzy polskiego marketingu” już w sprzedaży [PATRONAT]