
24.11.2022
Skanska oraz Stowarzyszenie Miłość Nie Wyklucza z nową kampanią informacyjną na temat społeczności LGBT
24.11.2022
Skanska oraz Stowarzyszenie Miłość Nie Wyklucza z nową kampanią informacyjną na temat społeczności LGBT
17.05.2022
Kolaże słynnej polskiej ilustratorki dla najnowszej inwestycji Skanska
11.03.2021
Skanska rusza z nową kampanią „Urban Legends” i pokazuje jak powinno wyglądać nowoczesne projektowanie
10.07.2020
Skanska, Traficar i Hop.City wspierają alternatywne środki transportu. Przy gdańskim Wave ruszy hub komunikacyjny
21.04.2020
Nowe role w zespole komunikacji i marketingu Skanska
05.02.2020
Skanska Residential Development Poland rozpoczęła współpracę z Komunikacją+PR oraz White Bits
21.10.2019
W Krakowie pojawił się antysmogowy chodnik
07.02.2019
Pszczoła Majka oprowadzi po budynku Spark C w Warszawie
09.01.2019
W Warszawie pojawił się chodnik „zjadający” smog
04.10.2016
SKANSKA wybrała WORKROOM Group
dzisiaj
„Pracuj w swoim rytmie” – kampania rekrutacyjna DPD z wykorzystaniem AI
dzisiaj
VideoTrack CEE (WPP Media): Netflix królem streamingu i ekspansja Smart TV
3 dni temu
Ponad 53% Polaków ogląda telewizję każdego dnia, ale coraz trudniej jest jej docierać do odbiorców
4 dni temu
„Piję sobie caffe latte i czuję się bosko”: Izabela Trojanowska twarzą kampanii marki Kubota
4 dni temu
Sales&More wygrywa przetarg na obsługę mediową firmy Astara: importera marek Nissan, Mitsubishi i Isuzu