![Perełki i antyperełki moderacji w social mediach [OPINIE]](https://nowymarketing.pl/wp-content/uploads/2025/06/perelki-antyperelki-some-142x0-c-default.jpg)
27.06.2025
Perełki i antyperełki moderacji w social mediach [OPINIE]
27.06.2025
Perełki i antyperełki moderacji w social mediach [OPINIE]
09.09.2024
Centralizacja i personalizacja: podwójna moc obsługi klienta w social media [WEBINAR]
16.03.2022
[Aktualizacja] Facebook pozwala na publikowanie nienawistnych treści wymierzonych w rosyjską armię i Putina
27.12.2021
Moderatorzy TikToka pozywają firmę z powodu traumy i ciężkich warunków pracy
23.03.2021
Jak prowadzić moderację kanałów cyfrowych, aby naprawdę wspierała sprzedaż?
dzisiaj
PROFBUD nowym sponsorem Bartosze Zmarzlika
dzisiaj
„Bezpieczne dzieci w sieci”: kolejna edycja kampanii ING na Robloxie o cyberbezpieczeństwie
dzisiaj
32 polskie firmy w rankingu najszybciej rozwijających się spółek technologicznych Deloitte EMEA Fast 500
wczoraj
„Pracuj w swoim rytmie” – kampania rekrutacyjna DPD z wykorzystaniem AI
wczoraj
VideoTrack CEE (WPP Media): Netflix królem streamingu i ekspansja Smart TV