![Perełki i antyperełki moderacji w social mediach [OPINIE]](https://nowymarketing.pl/wp-content/uploads/2025/06/perelki-antyperelki-some-142x0-c-default.jpg)
27.06.2025
Perełki i antyperełki moderacji w social mediach [OPINIE]
27.06.2025
Perełki i antyperełki moderacji w social mediach [OPINIE]
09.09.2024
Centralizacja i personalizacja: podwójna moc obsługi klienta w social media [WEBINAR]
16.03.2022
[Aktualizacja] Facebook pozwala na publikowanie nienawistnych treści wymierzonych w rosyjską armię i Putina
27.12.2021
Moderatorzy TikToka pozywają firmę z powodu traumy i ciężkich warunków pracy
23.03.2021
Jak prowadzić moderację kanałów cyfrowych, aby naprawdę wspierała sprzedaż?
dzisiaj
Co dwie głowy, to bezpieczniej. Rusza kampania NASK
dzisiaj
Krajowa Izba Gospodarcza zaprasza na 3. edycję konferencji Global Check-in 2025 [PATRONAT]
dzisiaj
Polacy są zmęczeni, zdemotywowani i na skraju wypalenia zawodowego [BADANIE]
dzisiaj
Dyrektor POT Berlin promuje Polskę na rowerze
dzisiaj
Łukasz Dziekan szefem InPost Pay