
13.03.2019
Aflofarm zmniejsza budżet, lecz wciąż króluje wśród reklamodawców, w tle walka o pozycję wicelidera – analiza domu mediowego Codemedia
13.03.2019
Aflofarm zmniejsza budżet, lecz wciąż króluje wśród reklamodawców, w tle walka o pozycję wicelidera – analiza domu mediowego Codemedia
30.07.2018
Codemedia: Farmacja cały czas na czele rankingu największych reklamodawców [analiza]
24.05.2018
Codemedia po raz kolejny promuje 3M
15.05.2018
InPost powierza działania digitalowe Codemedia
09.03.2018
CODEMEDIA podkreśla “The new sense of communication” nowym wizerunkiem
31.01.2018
Codemedia zoptymalizuje kampanie radiowe dzięki Breaktime
03.08.2017
Lidl najbardziej aktywną marką w telewizji, tuż za nim „telekomy”
27.07.2017
Codemedia promuje markę TaoTao w radiu
04.07.2017
Codemedia promuje nowy produkt Laboratoire Dermatologique Bioderma
17.05.2017
„Bliska Paczka” z Codemedia
dzisiaj
OnlyBio i UAUproject – artystyczna współpraca przy projektowaniu grzebienia do włosów pod prysznic
wczoraj
Answear.com wprowadza kolekcję Renewed z cyfrowymi paszportami produktu dla odzieży upcyklingowej
wczoraj
PR z przeszkodami, czyli współpraca Runmageddon i Good One PR
2 dni temu
„Smartflacja”, czyli sprytne sposoby Polaków na tańsze zakupy według badania Mastercard [RAPORT]
2 dni temu
MKiDN w ramach kampanii „Odwiedź kulturę na wakacjach” udostępnia wyszukiwarkę wydarzeń kulturalnych w Polsce