07.11.2023
Monika i Jacek Szyndlerowie (NAOKO): „NAOKO AI” to przykład na to, że wyróżnianie się i eksperymentowanie zdecydowanie się opłaca
07.11.2023
Monika i Jacek Szyndlerowie (NAOKO): „NAOKO AI” to przykład na to, że wyróżnianie się i eksperymentowanie zdecydowanie się opłaca
05.10.2023
NAOKO prezentuje Golden Whispers – kolekcję, w której moda spotyka się z literaturą
15.09.2023
Anna Dereszowska projektuje z AI
20.06.2023
NAOKO zaprezentowało pierwszą kolekcję zaprojektowaną przez społeczność marki przy pomocy AI
10.05.2021
Dziewczynki mają moc! NAOKO wspiera Fundację Kosmos dla Dziewczynek
16.04.2021
Budowanie wizerunku marki: NAOKO
08.04.2021
GIRLS ARE MAGIC, czyli premiera pierwszej dziecięcej kolekcji marki NAOKO
30.03.2021
NAOKO – nowy klient w agencji AHAVA PR
dzisiaj
Rynek reklamy w Polsce – marzec 2024 [BADANIE]
dzisiaj
Telewizor najpopularniejszym ekranem do streamingu, Netflix najczęściej wybieraną apką, Samsung liderem Smart TV [badanie Wavemaker VideoTrack]
dzisiaj
James Harvest Sportswear i Kajetan Kajetanowicz – nowy rozdział w sportowych partnerstwach Texet Poland
wczoraj
Rusza kampania reklamowa „Dziedzictwo Beko”. Promuje sprzęt AGD, który ma służyć latami
wczoraj
Ptaszek Staszek w komunikacji Raportu ESG Carlsberg Polska