
28.11.2022
Marta Maszewska-Danielewicz (Nationale-Nederlanden): Zdajemy sobie sprawę, że negatywne, nieprzewidziane zdarzenia to temat bardzo delikatny
28.11.2022
Marta Maszewska-Danielewicz (Nationale-Nederlanden): Zdajemy sobie sprawę, że negatywne, nieprzewidziane zdarzenia to temat bardzo delikatny
20.10.2022
Nationale-Nederlanden z kampanią „O to, co ważne, pytamy wprost”
25.05.2022
Polacy nie chcą przepłacać za paliwo. Blisko 60 proc. coraz częściej wybiera rowery [raport]
07.04.2021
Agencja FormUp wygrywa przetarg na działania performance marki Nationale-Nederlanden
04.02.2021
Nationale-Nederlanden rusza z kampanią „Rak? To nie tak!”
27.11.2020
Marcin Prokop i Daria Ładocha szukają swojego zgubionego „JA” w kampanii Nationale-Nederlanden
09.11.2020
Nationale-Nederlanden ponownie z Clear Communication Group
20.10.2020
Dbając o coraz więcej, kiedy ostatnio pomyślałeś o tym, by zadbać o siebie? – pyta w swojej nowej kampanii Nationale-Nederlanden
28.09.2020
„O pracy Doradcy ubezpieczeniowego mówimy wprost” – Nationale-Nederlanden rusza z nową kampanią employer brandingową
20.07.2020
Nationale-Nederlanden po raz drugi wspiera projekt „Uniwersytet Sukcesu”
wczoraj
Ponad 53% Polaków ogląda telewizję każdego dnia, ale coraz trudniej jest jej docierać do odbiorców
2 dni temu
„Piję sobie caffe latte i czuję się bosko”: Izabela Trojanowska twarzą kampanii marki Kubota
2 dni temu
Sales&More wygrywa przetarg na obsługę mediową firmy Astara: importera marek Nissan, Mitsubishi i Isuzu
2 dni temu
Projekt butelki MILA Muszyna z nagrodą Red Dot Award: Product Design 2025
2 dni temu
Tworzysz wideo? Przejmij scenę ŚRODA Summer 2025 [PATRONAT]