29.11.2022
Big Picture dołączyła do programu Rak’n’Roll „Dzień na U”
29.11.2022
Big Picture dołączyła do programu Rak’n’Roll „Dzień na U”
11.10.2022
Ambasadorki Estée Lauder w kampanii „Czas pokonać raka piersi”
07.10.2022
More Bananas rusza z cyklem webinarów, który wesprze Fundację Rak’n’Roll
05.10.2022
Alivia i AMS z kampanią w Digital OOH wspierającą miesiąc świadomości raka piersi
30.09.2022
Grupa LUX MED z wielką akcją edukacyjną z okazji Miesiąca Świadomości Raka Piersi
30.11.2021
Ewa Chodakowska i Purella Superfoods przekazują ponad 66 tysięcy złotych na rzecz kobiet z zaawansowanym rakiem piersi
07.10.2021
Many Mornings finansuje badania USG dla kobiet współtworzących markę
22.09.2021
Ewa Chodakowska i Purella Superfoods dołączają do akcji wspierającej profilaktykę raka piersi
05.08.2021
Światowe zabytki jako piersi w kampanii Różowej Wstążki
06.07.2021
Wtórpol wspiera kampanię Dotykam=Wygrywam, promującą zdrowie piersi
dzisiaj
Temat rzeka. Wystawa prac artystów z Galerii Rusz w przestrzeni publicznej Torunia
wczoraj
Marta Szufranowicz nowym strategy director w GONG
wczoraj
Super Ranking SAR: rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland w jednym miejscu
wczoraj
Oriflame z pierwszą kampanią na platformie Twitch
2 dni temu
#TataTeżCzyta – Ania i Robert Lewandowscy dołączają do akcji promującej czytelnictwo wśród mężczyzn i chłopców