
06.04.2023
Wystartowała kampania „Uda się” launchująca nową markę – mąkę Polkę
06.04.2023
Wystartowała kampania „Uda się” launchująca nową markę – mąkę Polkę
01.02.2023
Robert Makłowicz i Karol Okrasa wspólnie w Kuchni Lidla
02.08.2022
Karol Okrasa i Agnieszka Grzelak wystąpią w Street Food LIVE Show sieci Lidl
16.11.2020
Dobry Temat z Karolem Okrasą – premiera autorskiego podcastu Lidl Polska
15.11.2012
Jak zaczepić widza? Słów kilka o teaserach
wczoraj
Jan Piotrowski nowym Head of Programmatic w PromoTraffic
2 dni temu
Wyniki badania Mediapanel za kwiecień 2025: Google ponownie liderem
2 dni temu
IMM i Stowarzyszenie Demagog: medialność kandydatów na prezydenta między 28 kwietnia a 4 maja 2025 r. [BADANIE]
2 dni temu
HOT SPOT by Żabka: przez jeden dzień poczuj się w sklepie jak w restauracji
2 dni temu
Książka „Liderzy polskiego marketingu” już w sprzedaży [PATRONAT]