
07.10.2024
TSUE: wyrok w sprawie nazewnictwa roślinnych zamienników mięsa
07.10.2024
TSUE: wyrok w sprawie nazewnictwa roślinnych zamienników mięsa
25.01.2023
Pyszne.pl ponownie promuje „Veganuary”. Rafał Rutkowski motywuje jako Wege Trener
30.09.2022
Produkty wege, bezmięsne czy roślinne – czy naming jest kluczem do serc klientów?
01.08.2022
[Aktualizacja] Produkty roślinne we Francji nie będą mogły być nazywane „hamburgerami” czy „stekami”
27.07.2022
Knorr wspiera program edukacyjny PrzyGotujmy Lepszy Świat
17.02.2022
Trendy w marketingu kulinarnym na 2022 rok
12.01.2022
Peja promuje wegańskiego burgera w kampanii Pyszne.pl
26.10.2021
Vurger King, czyli pierwsza wegetariańska restauracja sieci Burger King
22.07.2021
Dlaczego wybieramy roślinne potrawy z menu – nowy raport RoślinnieJemy
dzisiaj
Reklama online z wysokim wzrostem w roku 2024 (IAB Polska/PwC AdEx)
dzisiaj
„JOSI napełnia każdą miskę”: producent karm i przysmaków dla zwierząt przekaże 150 tys. zł dla organizacji wspierających czworonogi
dzisiaj
Znamy wyniki konkursu Performance Marketing Diamonds EU 2025
dzisiaj
Pepsi & Ryszard Lenar: limitowany drop odzieżowy wkrótce w sprzedaży
dzisiaj
SW Research: Polacy chętnie dzielą się ubraniami [BADANIE]