
07.10.2024
TSUE: wyrok w sprawie nazewnictwa roślinnych zamienników mięsa
07.10.2024
TSUE: wyrok w sprawie nazewnictwa roślinnych zamienników mięsa
25.01.2023
Pyszne.pl ponownie promuje „Veganuary”. Rafał Rutkowski motywuje jako Wege Trener
30.09.2022
Produkty wege, bezmięsne czy roślinne – czy naming jest kluczem do serc klientów?
01.08.2022
[Aktualizacja] Produkty roślinne we Francji nie będą mogły być nazywane „hamburgerami” czy „stekami”
27.07.2022
Knorr wspiera program edukacyjny PrzyGotujmy Lepszy Świat
17.02.2022
Trendy w marketingu kulinarnym na 2022 rok
12.01.2022
Peja promuje wegańskiego burgera w kampanii Pyszne.pl
26.10.2021
Vurger King, czyli pierwsza wegetariańska restauracja sieci Burger King
22.07.2021
Dlaczego wybieramy roślinne potrawy z menu – nowy raport RoślinnieJemy
wczoraj
OnlyBio i UAUproject – artystyczna współpraca przy projektowaniu grzebienia do włosów pod prysznic
2 dni temu
Answear.com wprowadza kolekcję Renewed z cyfrowymi paszportami produktu dla odzieży upcyklingowej
2 dni temu
PR z przeszkodami, czyli współpraca Runmageddon i Good One PR
3 dni temu
„Smartflacja”, czyli sprytne sposoby Polaków na tańsze zakupy według badania Mastercard [RAPORT]
3 dni temu
MKiDN w ramach kampanii „Odwiedź kulturę na wakacjach” udostępnia wyszukiwarkę wydarzeń kulturalnych w Polsce