25.01.2023
Pyszne.pl ponownie promuje „Veganuary”. Rafał Rutkowski motywuje jako Wege Trener
25.01.2023
Pyszne.pl ponownie promuje „Veganuary”. Rafał Rutkowski motywuje jako Wege Trener
30.09.2022
Produkty wege, bezmięsne czy roślinne – czy naming jest kluczem do serc klientów?
01.08.2022
[Aktualizacja] Produkty roślinne we Francji nie będą mogły być nazywane „hamburgerami” czy „stekami”
27.07.2022
Knorr wspiera program edukacyjny PrzyGotujmy Lepszy Świat
17.02.2022
Trendy w marketingu kulinarnym na 2022 rok
12.01.2022
Peja promuje wegańskiego burgera w kampanii Pyszne.pl
26.10.2021
Vurger King, czyli pierwsza wegetariańska restauracja sieci Burger King
22.07.2021
Dlaczego wybieramy roślinne potrawy z menu – nowy raport RoślinnieJemy
wczoraj
Zeromat stanął w centrum Warszawy. Pożegnaj Pepsi Max i otrzymaj dwie puszki Pepsi Zero Cukru
wczoraj
Wojciech Borowski wraca na stanowisko Dyrektora Zarządzającego McCANN
wczoraj
Ponad 17 mld zł przychodów ze sprzedaży i rekordowy zysk. LPP podsumowuje wyniki finansowe za 2023 rok
2 dni temu
Ads Safety Report 2023: Google zablokowało ponad 5,5 miliarda reklam naruszających zasady [RAPORT]
2 dni temu
Cut The Mustard wykorzystało AI oraz wirtualną influencerkę w kampanii dla Oclean