
18.09.2017
Sztuczna inteligencja kontra człowiek. Czy roboty zabiorą nasze miejsca pracy?
18.09.2017
Sztuczna inteligencja kontra człowiek. Czy roboty zabiorą nasze miejsca pracy?
06.09.2017
Zawód: Media buyer/planner (Kariera w marketingu) (cz. 2)
06.09.2017
Zawód: Media buyer/planner (Kariera w marketingu) (cz. 3)
01.08.2017
Maja Piotrowicz wzmacnia dział mediów w INSIGNII
16.03.2017
Dziadek Orzech mówi: Agencja reklamowa i agencja reklamowa
05.04.2016
Zawód: Media Planner (Kariera w marketingu)
15.11.2012
Steve Booth o rozwoju rynku mediowego: Przyszłość dzieje się już teraz
dzisiaj
Karta MultiSport stała się częścią wystawy „Sztuka starzenia”
dzisiaj
Marek Marcinkiewicz dyrektorem marketingu w LIPTON Teas and Infusions
wczoraj
AI Chamber „Jak MŚP z Europy Środkowo-Wschodniej odnajdują się w świecie AI?” [RAPORT]
wczoraj
Nowy wskaźnik widoczności reklam w grach – IAB Polska wprowadza wytyczne 3D Viewability
2 dni temu
Związek Stowarzyszeń Rady Reklamy wybrał nowy zarząd. Na czele stanęła Katarzyna Borucka