11.08.2022
Lidl i Kaufland coraz bliżej realizacji celów strategii REset Plastic
11.08.2022
Lidl i Kaufland coraz bliżej realizacji celów strategii REset Plastic
15.11.2021
Kaufland wyznacza kolejne cele klimatyczne i promuje asortyment neutralny dla klimatu
15.11.2021
Cele klimatyczne Grupy Schwarz zatwierdzone przez inicjatywę Science Based Targets
30.08.2021
Lidl prezentuje nową ofertę artykułów gospodarstwa domowego z recyklingu
28.07.2021
Kaufland Polska realizuje własną strategię klimatyczną
2 dni temu
Vibes i aplikacja Meta AI już dostępne w Europie
2 dni temu
Co szósty Polak bardzo rzadko spotyka się z informacjami o polskich innowacjach [BADANIE]
2 dni temu
Rebranding Digitree Group: technologia w DNA, nowe podejście do komunikacji
3 dni temu
Gemini w Mapach Google
3 dni temu
Weź udział w premierze raportu IAB Polska „Uwaga! Attention zmienia zasady gry”