
17.07.2023
Badanie Jabra pokazuje, że pokolenie Z i Milenialsi czują się najbardziej wykluczeni podczas spotkań hybrydowych
17.07.2023
Badanie Jabra pokazuje, że pokolenie Z i Milenialsi czują się najbardziej wykluczeni podczas spotkań hybrydowych
18.01.2022
Logitech wprowadza nowości w swoim oprogramowaniu. Sync rozszerza zakres obsługi dla użytkowników niezależnie od ich miejsca pracy
15.12.2021
3 najważniejsze prognozy dotyczące sposobów pracy w firmach na rok 2022
28.07.2021
Pracodawcy stawiają na model pracy hybrydowej
dzisiaj
„Pracuj w swoim rytmie” – kampania rekrutacyjna DPD z wykorzystaniem AI
dzisiaj
VideoTrack CEE (WPP Media): Netflix królem streamingu i ekspansja Smart TV
3 dni temu
Ponad 53% Polaków ogląda telewizję każdego dnia, ale coraz trudniej jest jej docierać do odbiorców
4 dni temu
„Piję sobie caffe latte i czuję się bosko”: Izabela Trojanowska twarzą kampanii marki Kubota
4 dni temu
Sales&More wygrywa przetarg na obsługę mediową firmy Astara: importera marek Nissan, Mitsubishi i Isuzu